18 augusti 2020

Smart it-support för hemanvändning

Trygghet och service – med Smart it-support för hemanvändning

 

 

Välkommen till en komplett lösning för hemmet (klicka här om du är företagskund), med fullständig trygghet och säkerhet i fokus. Smart it-support är en modern molntjänst som övervakar er dators hälsa och säkerhet dygnet runt, varje dag!

Fjärrsupport och en personlig tekniker ingår alltid, med vårt premium-paket får ni dessutom obegränsad service i vår butik eller på plats hos er, samt säkerhetskopiering av era filer!

100% säker tjänst

Ingen bindningstid

Personlig tekniker

 

Anslut till tjänsten så blir vi automatiskt uppdaterade om er dators status, och kan omedelbart åtgärda problem när de uppstår. När ni behöver kan vi dessutom fjärrstyra datorn, och hjälpa er på distans.

Med vårt premium-paket får ni också obegränsad service både på distans och i vår butik, samt säkerhetskopiering av era filer!

 

Med säker programvara från Atera kan vi ge er fjärrsupport när ni behöver, och övervaka er dator helt automatiskt (läs mer på www.atera.com)

Smart it-support
standard

 

Smart it-support
premium

För upp till 3 datorer
Automatisk övervakning 24/7
Underhåll & uppdateringar
Kontroll av säkerhet
Personlig tekniker
Fjärrsupport (obegränsad)
      Allt i standard ingår, plus:

För upp till 6 datorer
Årlig rensning och genomgång
Proaktiva åtgärder
Service i butik (obegränsad)
Säkerhetskopiering (5 GB)

 

 

 

59,00 kr/månad

eller spara 16% och betala
595,00 kr/år

 

119,00 kr/månad

eller spara 16% och betala
1 199,00 kr/år

 
     

Funktioner i tjänsten

Automatisk enhetsövervakning 24/7

Era datorers status och hälsa övervakas dygnet runt. Rapporter skickas i realtid till er personliga tekniker, som kan förutsäga och förebygga, eller direkt åtgärda akuta problem.

Personlig tekniker

En fast kontaktperson ger er trygghet och stabilitet. Med en personliga tekniker får ni hjälp utifrån just era unika behov, och alltid av samma person.

Kontroll av säkerhet

Oavsett om det sker ett allvarligt pågående intrångsförsök eller om antivirusprogrammet bara behöver uppdateras så kan er personliga tekniker i realtid se vad som kräver åtgärd.

Säkerhetskopiering av filer (premium)

Backup i realtid genom molnlagring ger er tillgång till dokument, filer och bilder på alla era enheter – var ni än befinner dig.

Proaktiva åtgärder (premium)

Er personliga tekniker utför underhåll och sammanställer rapporter för optimering och förlängd livslängd av era enheter, allt utan att ert viktiga arbeta störs.

Obegränsad service (premium)

Med vårt premium-paket ingår alltid obegränsad service på distans, i vår butik, och för företagskunder även på plats hos er.

Vill du få mer information?

Kontakta oss >
eller
Boka ett kostnadsfritt möte >

Allmänna villkor för tjänsten Smart it-support